...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, December 06, 2016

Bubur Nasi dan Teh

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Teh

Menu breakfast noe pagi tadi. Bubur nasi ayam dengan teh. Nak tau berapa harga breakfast noe pagi tadi? RM8 ok ... pada sesetengah orang mungkin murah tapi pada noe agak mahal. 

Teh = RM2
Bubur Nasi Ayam = RM6

Noe biasanya kalau pagi memang breakfast di Cafe Office jer..senang...cuma kalau ada bawa bekal atau beli kat luar...tak ada la beli di Cafe ni. 

Sejak semalam, Cafe ni ada operator baru...yang sebelum ini dah habis tender. Kalau sebelum ini..harga teh dalam RM1.40 jer...beza 60 sen...tu yang kawan cakap...jangan biar setitik pun air teh tu jatuh ke meja...rugi..hihihi

Kalau kat office ni..setahu noe..kalau jadi operator cafe ni...air, elektrik, pinggan mangkuk semua ditanggung oleh office...operator cuma bawa barang2 untuk dimasak...patutnya harga mesti murah sikit kan...mm..tengok la seminggu dua ni macam mana...


10 comments:

  1. Sedapnyer tengok bubur nasi tu...tetiba teringin pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah teringin..kena buat Bunda

      Delete
  2. Boleh tahan jugak harga bubur tu. Kalau penuh semangkuk berbaloi lah letak enam ringgit

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la nani...tapi hari ini harganya dah dikurangkan.. :)

      Delete
  3. mak aiiii smpi rm6! apa isi dlm bubur tu? emas ka? ish ishhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau emas...kira murah ni...hihi..ada ayam je pun

      Delete
  4. Kalau bubur kosong mcm tu Rm6 henggit mmg mahal jugak tu Noe. Teringat duu masa kerja , kafe dalam bangunan ofis pun ada jual bubur mcm tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..kalau ada telur masin ke...ada tambahan lain...boleh la RM6...
      mengimbau zaman keje dulu yer OKje

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena