...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, March 14, 2017

Anak Kucing Datang Bertandang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ini kisah ahad lepas. Ada anak kucing sudah datang bertandang ke rumah noe...meow..meow..meow...kita yang dengar....ala...lapar ke? Masa tu noe dah nak gerak kelas...maka masukkan la  dulu dia ke dalam rumah. Balik dari kelas baru nak tengok dia ni... 

Anak kucing ini dah biasa dipegang jadi memang nampak la dia manja. Masalahnya ini anak kucing orang ke? Aya dah sibuk nak bela...ish...biar la dulu duduk dalam rumah. Bila keluarkan dia...bising..buka je pintu terus masuk dalam rumah. Dah macam rumah sendiri nampak. 

Hari ini anak kucing ini masih dalam rumah noe lagi. Tadi Ali mesej kat noe..kata..anak kucing ni bising lah...lapar la tu...memandangkan makanan kucing tak beli lagi...noe suruh Ali rebus je ikan sekor. Kenyang la tu....lepas makan tidur...itu la kerja nya..makan tidur..makan tidur...

Tunggu la seminggu ni...mana tau ada yang mencari/menuntut anak kucing ini...tapi dah duduk dalam rumah...mana orang nak nampak...kan..


Anak Kucing Manja

Kitten sleeping

Cute Kitten Sleeping

Cute Kitten




2 comments:

  1. Elok pulak tido atas keyboard ye Noe..
    Comel jer..

    ReplyDelete
  2. Noe ni mmg sayang kucing ye. Kalau saya malas nak bela kucing Noe....walaupun kucing tu kekasih nabi hihi.... Sukalah dia tu dapat ikan rebus seekor

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena