...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, March 07, 2017

Anak Pergi Kem Mak Yang Risau

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Pada entri sebelum ni (baca di SINI), noe ada kongsi cerita pasal Aya yang nak pergi ke Kem Kepimpinan, akhirnya noe benarkan dia pergi. Kem tu bermula hari ini sampai hari Khamis. Malam tadi noe pun sibuk mengemas beg Aya. Kena pasti kan segala keperluan dibawa. Bob cakap "Adik nak pergi seminggu ke apa ni...besar bukan main beg". 

Macam-macam kena bawa kan...kasut je dah bawa 2 (kasut getah dan selipar) ..belum masuk kasut sukan yang dipakai. Tambah.. perempuan...lagi la banyak barang lain yang kena bawa.

Macam-macam pesanan...biasala kan...kali pertama lepas kan Aya pergi Kem yang kena bermalam. Risau dibuatnya...standard la...mak mana yang tak risaukan. Tambah plak..itu lah satu-satunya puteri yang ada. 

Harap-harap semuanya berjalan lancar dan semuanya dilindung Allah S.W.T.




8 comments:

  1. biasalakan akak ibu mana x risaukan ank dia :)

    ReplyDelete
  2. Bunda dulu pun pernah lalui perasaan yang sama.. biasalah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak cuba biasakan ni Bunda

      Delete
  3. semoga kem kepimpinan Aya bjalan dgn lancar & dilindungi Allah, ameeen 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Nour..semuanya berjalan lancar...cuma dia kata ada nampak antu..hihihi

      Delete
  4. nama pun ibu...siapa yg x risau kan kak...

    ReplyDelete
  5. Biasalah nama pun mak mak kan.... Tapi kalau musim hujan mmg risau jugak Noe, yelah biasanya kalau budak kem ni mesti ada sungai, air terjun tu semuakan...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena