...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, November 08, 2017

Klinik Veterinar Kajang / Hulu Langat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Dah lama sebenarnya tak menjengah ke klinik veterinar ni sebab dah lama tak ada anak bulus kat rumah....sekarang dah ada balik anak-anak bulus...maka mula la sibuk nak menjengah ke klinik veterinar. Sebelum terjah ke sana, kena la survey dulu kan... rupanya Klinik Veterinar Kajang / Hulu Langat dah lama pindah...Dulu di kawasan Bukit Mewah, sekarang dah berpindah ke Kajang Sentral. Ambil lokasi dan info mana yang patut sebelum terjah ke sana. Di kawasan rumah noe ni ada je Klinik Mesra tu...tapi biasa la kan..mahal la sikit. Dulu kerap juga ke sana tapi kalau tak ada pilihan pergi je ke klinik tu.



Government Veterinar Clinic

Klinik Haiwan Kerajaan

Klinik Veterinar Kajang Hulu Langat
Pic Dari Pakcik Google

4 comments:

  1. dah jumpa boleh lah berurusan kan..

    ReplyDelete
  2. senang hati org kajang ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak bulus pun senang hati anies..

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena