...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, November 17, 2017

Meratah Milo

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ini kisah malam tadi...Tengok anak meratah Milo...nampak sedap la plak. Dah lama tak buat perangai meratah milo ni. Biasa tengok anak jer...

Tak boleh jadi ni...nak join jugak....rasa macam nak masukkan sesuatu dalam mulut ni...

Ada sape2 ke yang suka meratah milo ni.. rasanya bukan anak noe jer...noe dah lama juga terjebak...cuma sorok2...tidak didedah kan...nanti ada yang memekak...ye la..milo agak mahal harga nya..beli untuk anak...mak nya yg makan lebih... :)

Ratah Milo
Siap Letak Dalam Cawan

2 comments:

  1. sama la kita, saya pun suka gak buat perangai macam tu :D

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena