...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, February 28, 2018

Maggie Kerabu Berkuah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Kerabu Maggi

Petang semalam singgah di kedai berdekatan dengan rumah noe untuk makan malam. Biasa la...bila dah sampai kedai..pening nak makan apa..last2 noe order maggie celup dan Bob plak order maggie kerabu. 

Ada sesiapa yang pernah cuba Maggie Kerabu? Ini kali pertama noe mencuba Maggie Kerabu (ambil sikit Bob punya). Noe punya firasat..bila sebut Maggie Kerabu noe membayangkan maggie yang agak kering...duk bayang kerabu yang kita biasa tengok tu.. 

Bila sampai...berkuah rupanya...rasanya ada masam2...ok la...boleh la makan..agak pedas juga. Sekarang ni macam-macam masakan ada. So bila macam pelik dan tak pernah rasa...mesti ada keinginan nak rasa ... so lepas ni dah tau rasanya macam mana... 

Tapi bila tengok kat pakcik google ada juga yang kering nampak nya... 

10 comments:

  1. nakkkkkk sesuapppp๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesuap mana cukup anies..

      Delete
  2. dah Nampak macam maggi tomyam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Ann...mcm maggi tomyam lak..

      Delete
  3. haihhh
    nampak sedap betul

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:36 AM

    Appreciate the recommendation. Will try it out.

    ReplyDelete
  5. MD.Shameem Mridha
    Looking great work dear, I really appreciated to you on this quality work. Nice post!! these tips may help me for future.

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena