...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, April 03, 2019

Buang Sawang Di Blog Anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Lamanya blog ni menyepi.. dah penuh sawang..jenuh nak buang sawang yang banyak ni. Alhamdulillah tuan punya blog ni masih bernafas. Alhamdulillah..masih dipanjang kan usia dan diberikan kesihatan yang baik. Walaupun usia makin meningkat...masih diberikan kekuatan untuk melakukan kerja-kerja harian dan masih diberi akal fikiran yang waras. Syukur dengan kurniaanNYA.

Sebenarnya rindu nak menaip...rindu nak jenguk blog kawan2..gagahkan diri untuk menaip...lepas ni gagahkan diri untuk jenguk blog kawan2 pula...menail dalam Facebook..Instagram dan media sosial lain...lain rasa nya..tak sama dengan blog.

Malam baru ada masa nak mengadap benda alah ni..siang sibuk dengan kerja-kerja di pejabat yang tak akan pernah habis. Balik rumah dah letih..sekali dapat baring atas katil dah malas nak bangun...tambah malas bila anak..dua2 dah duduk asrama. tinggal la laki bini jer dalam rumah ni. Sunyi jer...orang yang dikacau dan dibebel dah berjauhan. Bob pulak tiba2 panggil nama Adik..tiba2 panggil nama Ali (anak sulung dia)..rindu la tu...tinggal la anak2 bulus jer... Along dan Ucu...membebel kat budak 2 ekor ni je la...

Along masuk...nak ke mana tu..Ucu...sini..umi nak sikat kutu ni..kut2 ada kutu lagi...Along..turun bawah...makanUcu..nak ke mana tu..jgn nak menggatal yer..

Jiran2 ingat mesti anak2 ada kat rumah...memang la anak2 ada..anak2 bulus..sama memekak nya ... noe rasa ramai je macam noe ni...membebel anak bulus macam anak kandung sendiri...

Sedang menaip...Bob bawak pulak Air Sirap Bandung Ais.. malam2 buto minum ais..honey oooiiii...tapi minum jugak...

Bob letak apa la kat air ni...lepas minum terus rasa ngantuk...ishhh...takkan letak air ketum kut....

stop dulu la menaip ni...mata dah rasa nak lelap jer...


bandung ais





5 comments:

  1. Selamat kembali menaip

    ReplyDelete
  2. Rindu nak jenguk sini.. Selamat kembali Noe 😊

    ReplyDelete
  3. singgah sini hhe.. meh kite tolong tuan rumah buang sawang =D

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena