...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, May 20, 2008

Gempa Bumi

Dalam pukul 10+, aku meniarap di lantai mengadap komputer, suddenly aku rasa seperti tanah bergerak, ianya berlaku dalam 10 sec, automatic aku teringatkan gempa bumi, kaki n tangan aku dah sejuk, terus aku pergi ke bilik anak aku di tingkat atas, aku cuba call hubby tak dapat, rasa takut yang amat..aku berdoa agar tidak akan ada perkara2 yang tidak diingini berlaku. Aku teringat masa gempa bumi besar dan disusuli tsunami berlaku...aku terasa gegaran tersebut kerana meja belajar aku seperti bergerak. I feel it again. Amat menakutkan. Aku cuba dapatkan info terkini dari internet tapi tak ada, cuma tadi dalam news TV3 baru keluar berita mengatakan terdapat gempa bumi di Sumatera Utara berukuruan 6.1 skala richter dan ianya dirasai penduduk di sekitar Lembah Klang. After that info tersebut dapat diikuti di utusan online, tapi thestar, nst dan berita harian masih tidak keluar berita tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena