...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, April 09, 2009

Internet Macam Biskut

Sejak minggu lepas..internet aku meragam sikit....bukannya slow ke ape..tapi menjelang tgh malam mula ler tak ade connection langsung..tanyala member aku kat sana tu...rupe-rupenye owner bangunan tak bayo bil elektrik..abih tu..tak ada la power...so skang ni guna power yang backup punyer...tapi tak tahan lama la...menjelang tengah malam kang...mula la merah...tanda nya tak dapat connect ke base station..tension la jugak sbb aktiviti internet aku biasanya start kul 10 / 11 lebih sampai la pagi lam kul 1-2. Bawah ni gambar wireless soma aku...sebelahnya tu wireless router Dlink...aku buat wifi kat umah..senang sikit atas bawah ada connection internet...x yah berselirat network cable...tapi kesan jangka panjang tak tahu la...gelombang wifi tak berapa elok utk kesan jangka panjang...

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena