...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, October 31, 2010

Salam Kembali..

Salam Kembali...

Dah lama aku tak update blog ni..nak kata sibuk sangat..tak la jugak...cuma nak cari masa yang sesuai..bila nk menaip tu...kena ada mood..ini mood tak mai2...cuma minggu ni jer yang aku rasa betul2 ada kelapangan. Seminggu sebelum raya sampai la minggu lepas...tak rehat2...setiap hujung minggu mesti ada hal...memang tak duduk rumah. Minggu ni baru la lepak di rumah..duk sibuk merepair umah...dengan tandas sumbat nyer...dengan paip bilik air atas terpatah..lampu yang dah terbakarnya...minggu ni la nak settle kan semua...dan boleh la aku relax sikit.

Tadi tengok bola Kelantan lawan Negeri Sembilan. Kalau tahun lepas aku pergi ke stadium..tapi tahun ni aku tengok di TV jer...bukannya apa..aku duk fikirkan keselamatan..rasa macam tak selamat. Macam tahun lepas...Negeri Sembilan menang..tapi kitaorg terus balik...masa di LRT tu..dikelilingi penyokong kelantan...siap ada suara2 nak belasah kitaorg...sebabnya cuma kitaorg jer yg berpakaian warna kuning...yang lain warna merah...husband n adik ipar aku pun gerun gak...senyap jer kitaorg...bila dah masuk dlm kereta baru lega...dalam stadium jgn dikenang la...rasa macam berperang jer...

Apa-apa pun tahniah kepada pasukan Kelantan kerana menjadi juara Piala Malaysia tahun ni..

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena