...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Monday, July 09, 2012

Kucing (Lala) Sakit Mata

Cat

Ini la Lala...dia la tinggal sekor lagi yang hidup...setelah aku terlanggar sedara dia. Dia ni sakit mata dah hampir 2 minggu..tapi dah nampak makin elok...dah boleh bukak mata dia...sebelum ni lagi teruk...merah dua-dua belah mata.


Sakit Mata

Ini la ubat yang aku ambil dari klinik untuk mata Lala...harganya tak mahal..tapi aku dah tak ingat berapa hinggit. Ingatkan nak bawak terus g jumpa doktor tapi Bob kata tengok dulu. So rasanya tak payah la bawak Lala ke klinik. Apa2 pun tengok dulu keadaan dia. 

Sakit Mata

Moga Lala cepat sembuh...sayang Lala.


2 comments:

  1. lala pun ada ubat mata sendiri..hebat..

    ReplyDelete
  2. hehehe...dah sakit..kena la ada ubat sendiri...sian dia..aku takut dia buta jer...nanti menyesal aku x beli ubat tuk dia...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena