...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, April 27, 2013

Tugu Negara & Tasik Titiwangsa

Aku tak ingat la bila aku pergi tempat-tempat ni....yang pastinya tahun ni la..Bila dah dekat anniversary dating aku ni...maka teringatlah tempat-tempat nostalgia ni...kadang-kadang pergi juga melawat untuk mengimbas kenangan dolu-dolu...zaman muda mudi dolu...tapi masa zaman tu mana la nak ada kamera digital...kamera analog ada la...tapi masa tu tak ada sibuk sangat nak ambik gambo...so gambar masa cintan cintun amat lah kurang...bila dah tua ni n badan pun dua2 dah macam badak...hehehe...baru sibuk2 nak bergambo...

National Monument


National Monument


National Monument
ish gerun tengok badan...perut honey...hebat.. :)


Tugu Negara
Inilah barisan kita...yang ikhlas berjuang...
 
Tugu Negara

Tugu Negara

Gambar-gambar bawah ni plak kat Tasik Titiwangsa....nostalgia gak ni... hehehe...tengok gambo je la..

tasik titiwangsa

tasik titiwangsa

tasik titiwangsa


Tasik Titiwangsa

19 comments:

  1. Salam noe,
    Wah.... Mnyusuri laluan cinta la yer. Dulu pnggung aniversary tu kerap ada konsert kan. Semoga brbahgia dgn abg tesayang tuh

    ReplyDelete
  2. aishh muda lagi ni, kenang nostalgia lama ek :)

    ReplyDelete
  3. Hehehe..takpe lah badan besor tanda sihat & senang hati..best jugak sesekali mengimbas kenangan dolu2..:)

    ReplyDelete
  4. dkt aje titiwangsa dgn rumah knor...lama tak prgi joging

    romantisnya

    ReplyDelete
  5. dah lama x g sini..heeee

    ReplyDelete
  6. wah kemain lagi bergambar ber dua yer

    ReplyDelete
  7. Tak pernah pegi sini pun. Kesian kan...

    ReplyDelete
  8. sekarang pun klu nk abadikan kenangan bergambar disini apa salahnya kan..tp penuh frame la.haha gurau jer!

    ReplyDelete
  9. Waaa..... sesekali seronok juga. Saya yang dok kerja area dekat situ pun tak pergi kat tugu...hahaha

    Biasa la kan... kalau dah dekat kita ni kurang sikit menghargai...

    ReplyDelete
  10. deno pernah pergi tugu negara masa deno sekolah rendah dulu....:)

    ReplyDelete
  11. Haha. Lucu laa akak ni. Perut honey hebat.. :)

    ReplyDelete
  12. Salam..
    singgah Isnin..:)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ... cinta tak kenal usia . selagi masih mampu menikmati , nikmatilah sepuasnya ...

    ReplyDelete
  14. Aby -> salam..aah dulu kat situ selalu ada konsert tapi x pernah g pun hehehe..tima kasih aby..

    Tihara -> muda?? Tihara lagi muda dari noe la..noe nk masuk angka 4 dah...hehe

    Atie -> besor sangat pun x bess gak..gerun tengok.. :)

    Knor -> oo ye ke? dolu2 selalu gak jog kt situ..la ni dh jarang..

    アヌム -> noe pun sekali sekala je pegi..

    KA -> hehehe..bila lg nk bergambar KA..masa muda x nk bergambar..

    Ibu Lala -> Ala nanti2 in sha Allah sampai jugak..

    Puan Kutu -> mmg penuh frame...sampai x muat pun ada hehehehe

    MystoryPic -> itu mmg biasa..yg dekat tu la yg malas g

    deno -> hehehe..biasanya time sekolah je pegi tempat2 camni..

    NinaAz -> hehe..

    Atie -> salam singgah..

    seharum kasturi -> waalaikumussalam...tul tu..tak semestinya muda je sibuk bercinta .. dah tua2 pun kekalkan rasa kasih sayang tu...cewahhh..

    ReplyDelete
  15. tak pernah sampai sini.syoknye dapat berdating kan?hehehe

    ReplyDelete
  16. bila tengok gambar2 kat atas tu ingat dulu2 sebulan sekali mesti datang sini...seingat yan dah 3 tahun dah tak bersantai2 kesini....

    ReplyDelete
  17. Ada -> in sha Allah..nanti mesti Ada sampai sini...hehehe..muda2 dulu lg la syiok..hehe..skang pun syok gak

    Yan -> wah lamanya yan tak mai sini...

    ReplyDelete
  18. Wahhh cik bedah kemain bercanda lagi yer. hehe lagi2 bawa anak gitu..
    Cik kiah tumpang gumbira :)

    ReplyDelete
  19. Zaza -> yer bercanda di tepi tugu...hehehe...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena