...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, July 21, 2013

Sekolah Cuti Awal Sempena Raya


Info ni amat berguna kepada ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang bersekolah. Nampaknya sekolah tutup awal la...kalau ikutkan kalendar, cuti sekolah bermula pada hari rabu 7hb Ogos...jadi sekarang cuti sekolah bermula pada 5hb Ogos...boleh la ibu bapa pulang ke kampung lagi awal...secara tak langsung boleh mengurangkan sedikit kesesakan di highway...


11 comments:

  1. Oklah cuti awal kan. Bagi ibubapa yg ada anak sekolah boleh rancang awal perjlnan balik kpg :)

    ReplyDelete
  2. Macam tu kita pun kena mohon cuti awal juga ni... siapa pulak nak jaga anak dirumah... adoiii :)

    ReplyDelete
  3. cuti sekolah awl tp bg kami yg limited cuti nih susah la nak balik awal.. kena blk jugak lewat.. minta ramai yg balik awal so lenang la sikit jem buat kami yg xleh balik awal ni.. hehe

    ReplyDelete
  4. aduhai kalau cuti lulus oklah kalau tidak susah juga parent kan !

    ReplyDelete
  5. senang la jugak..boleh rancang perjalanan balaik kg nanti..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..clear sikit highway kan noe..so boleh drive dengan lebih tenang..he..he

    ReplyDelete
  7. syukur lah.. dapat balik kg awal dan berpuasa suasana kg plak..
    sy anak tak sekolah lg, so mmg akan balik awal sllu...:)

    ReplyDelete
  8. cuti awal tu ok..bab nak ganti tu..mesti tak ok..he~

    ReplyDelete
  9. awalnya skolah cuti..tp taksemua sekolah kot..ikut sekolah yg ambil..bagus gak..bg kmpg yg jauh tu bley la rancang perjalanan

    ReplyDelete
  10. untungg la jd cikgu. boleh cuti awal. tp nak menggantinya esok. alahai..

    ReplyDelete
  11. bestnya cikgu2 dpt cuti awal...huhu

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena