...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, September 17, 2013

Aksi-Aksi Kucing Debu

Ini aksi-aksi Debu...masa ni lepas mandi...dah keringkan bulu dia..punya la ligat main...dia ni berani...poyo-poyo je macam bagus nak kejar tucen lg besar dari dia...kena sembur pun buak dek je dia...tapi yang tak laratnya...kaki2 tuannya pun jadi mangsa...jadi bahan mainan...bapak pantang tidur ...siap la..kepala jadi mangsa....dia tengok berkilat kut...hohohoho...muka pun leh jadi mangsa terkaman dia...main la Debu....asalkan ko bahagia..hehehe...layan je la aksi-aksi Debu ni..

Cat in action

Cat in action

Cat in action

Kitten in action

anak kucing

anak kucing

Anak kucing tidur
Bila dah letih...tidur la

18 comments:

  1. Comelnya dia... kalau masa kecik mata bulat, bulu bersih macam ini memang comel sangat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg comel kakzakie :)

      Delete
  2. aktif Debu tu ..
    ahh .. lama tk update blog meow aby ..
    nanti nak updata sama ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. update la aby...leh tgk kucing aby yg comel2 tu..

      Delete
  3. alo..lo..lo..comelllnya.. suka kucing, tapi tak dpt nak bela ssb hubby alergik bulu kucing:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..klu alergik mmg la dilarang bela :)

      Delete
  4. So cute...bestnya ada kucing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terapi tu raudzah...balik..main ngan dia..rasa bess.. :)

      Delete
  5. adoi comelnya debu ni..siap tunjuk ke aiman..geram sungguh tgok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..budak2 mesti suka kan..

      Delete
  6. macam manja gitu..anak2 suka kucing..tapi dr jauh je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo ye ke? nape..diaorg takut ke knor?

      Delete
  7. comel sungguh even KA penakiut kuicng hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandang dari jauh je la yer KA

      Delete
  8. aloo comelnya.. geram plk tgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...jgn geram sgt...

      Delete
  9. alahai kiut miut kucennya.. sweettttt sgt2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...hilang sweet bila menggigit je keje nye..

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena