...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, September 25, 2013

Kek Jari Yang Ngeri

Salam semua

Inilah hasil kreativiti manusia...Ini sebenarnya adalah kek...agak-agak korang semua la...sanggup tak nak makan kek ni...

macam seram je tengok..mmg salute la sape yang buat kek ni...


Kek cantik




18 comments:

  1. tak sanggup...melihat juga..nampak betul..kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg nampak real knor...noe pun x sanggup

      Delete
  2. Replies
    1. sama la kita...x leh nk telan..

      Delete
  3. adoiii...xnak tgk sbnrnya tp nk komen..dah nk komen kena la tgk ye dak..haishhh bkn takat x sanggup nk mkn tp nk tgk pun x sanggup tau Noe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha...ngerikan...

      Delete
  4. KA mmg tak sanggup nak makan ni !

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti duk bayang yg merah tu darah kan..hehehe

      Delete
  5. Replies
    1. duk terbayang benda lain..ye tak..hehe

      Delete
  6. me'ngeri' kan.. + geli pon ada..

    ReplyDelete
  7. Oh no..tak sanggup nak tengok apatah lagi nak makan..so real noe..memang kreatif & terror siapa yang buat ni..

    ReplyDelete
  8. oh saya pun tak sanggup nak makan. nampak ngeri je

    ReplyDelete
  9. erkkk! melihat pun dah geli lah...eee.. tak sanggup nak makan....

    ReplyDelete
  10. solute ke?benda makanan tp nmpk menjijikkan..mmg tak lalu nk makan.hehe

    ReplyDelete
  11. Mmg ngeri dan gelilah Noe! Yakk ke

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena