...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, December 06, 2013

Majlis Pernikahan Dan Perkahwinan

Assalamualaikum

Pada musim cuti sekolah ni...sana sini ada majlis perkahwinan...termasuk la keluarga aku...minggu ni anak-anak buah aku akan melangsungkan perkahwinan...aku nak share kat sini  gambar2 majlis pernikahan dan perkahwinan anak buah aku yang sulung yang telah berlangsung di Kota Bharu, Kelantan pada 2hb November 2013... Dah lama dah... Majlis menyambut belah keluarga aku akan diadakan sabtu ni...dalam masa sama anak buah yang lagi sorang pun akan melangsungkan perkahwinan...jadi ada 2 pasang pengantin.... semoga semuanya akan berjalan lancar.


Pengantin

Kahwin

Kahwin

Kahwin

Kahwin

Kahwin

Green Dress For Wedding

Tahniah kepada Fit (Abang) dan Yus...Semoga kekal bahagia..

15 comments:

  1. musim orang kawin..sejuk2 gini..semoga selamat semuanya.

    ReplyDelete
  2. Musim kenduri khawin kan skrg ni...
    Tahniah & selamat pengantin baru buat anak buah Noe.. moga kekal hingga ke syurga..:)

    ReplyDelete
  3. Selamat pengantin baru buat kedua anak buah Noe tu.... :)

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru pada pasangan ni..musim cuti sekolah bermakna musim mengawan bermula.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah atie,,,musim mengawan...hehehe

      Delete
  5. Tahniah untuk pengantin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Raudzah

      Delete
  6. Wahh seronok.. tahniah buat pasangan pengantin.. semoga berbahagia di dunia & akhirat.. aamiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Khie...Insyallah...

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena