...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, December 12, 2013

Siput Mentarang

Assalamualaikum

Pernah dengar Siput Mentarang??? Aku ni pun jarang dengar siput mentarang ni...masa aku balik dari Teluk Intan...lalu kawasan Kuala Selangor...dalam perjalanan ternampak la orang jual Mentarang ni....punya ramai orang jual...Aku dan Bob memang tak pernah makan benda alah ni....dari jauh macam keropok lekor yang pendek-pendek tu...

Mentarang

Bob pulak memang jenis suka mencuba makanan yang tak pernah dia rasa...jadi Bob decide berhenti nak rasa mentarang ni...kitaorang berhenti makan di tepi jalan...lupa plak nak ambil gambar kedai...kedai kecil jer...tapi ramai gak yang singgah...Bob mintak mentarang bakar...Bob je la makan...aku benda2 ni memang kurang sikit la...

Mentarang

Siput Mentarang boleh di dapati di pantai yang berselut sahaja dan ianya dikutip semasa air surut. Ianya dikatakan juga mempunyai sifat perangsang seks... tak tau la betul ke tak...kulit kerangnya macam rapuh sikit...cepat je pecahnya...isinya macam spesis2 lala dan sewaktu dengannya.


0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena