...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, January 28, 2014

ADUN Kajang Lee Chin Cheh Meletak Jawatan

Assalamualaikum

Sejak semalam, carian paling banyak dalam blog aku adalah DUN KAJANG PRU13 ... aku pun tanya la Bob...ada apa2 news ke pasal Dun Kajang ni...Bob no idea...bila baca news hari ini rupanya ADUN Kajang iaitu Lee Chin Cheh dari parti PKR telah meletak jawatan berkuat kuasa hari ini. Ini disahkan oleh Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor iaitu Hannah Yeoh. Punca dan sebab kenapa beliau meletakkan jawatan tidak dapat dipastikan.

ADUN Kajang

Perletakan jawatan beliau ni menyebabkan kerusi DUN Kajang N25 kosong dan pilihanraya untuk DUN Kajang pasti akan diadakan. 

10 comments:

  1. Terkejut bila dgr berita smlm..ntah apa sebab nya beliau letak jawatan kan Noe? akan ada pilihan raya kecil lah nti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada la spekulasi..tp x tau la betul ke tak...aah...ada election la nanti...

      Delete
  2. Macammanalah kita ni kadang macam jadi org politik kalau politik negara asyik ada aje isu. Bila pilihanraya nak ada pula mulalah macam-macam agenda dicanang - kita tengoklah. Tak nak ambil tahu pun tak boleh juga kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...mcm2 cerita la dengar nanti masa kempen tu...mmmm ... kena ambil tau gak...masa depan kita n anak2 kita gak...

      Delete
  3. OKje lagilah tak tau walaupun duk Kajang Noe hehe.......
    Tak dak ong le ..... dah nak Tahun Baru letak jawatan bang!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah la ..dah dekat tahun baru ni...ong kata masa ni yg paling tuk letak jawatan..hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. penat nak berkempen ke azhari??

      Delete
  5. Anonymous11:26 AM

    Aku nak tanya jer..korang kat sini memang penyokong pkr kan...korang setuju ke anuar nak jadik adun kajang...apa pendapat korang tentang mainan politik ni...korang semua sebagai penyokong kena amik tahu gak soal2 macam ni jangan menyokong tanpa tahu silat kuntau politik.

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:10 AM

    BAGI AKU ,AKU TAK TERLIBAT DENGAN POLITK NAK JADI CAM USTAZ KAZIM ALIAS ,TAKDE PARTI POLITIK ,PARI NI SUMENYE NAK KUASA JE N DAH DAPAT KUASAMESTI DAH TAK BISING DAH HUHUHU

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena