...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, February 19, 2014

Rumah Penuh Dengan Bunga

Wordless Wednesday

Rajinnya pemilik rumah ni...




Bunga Cantik



26 comments:

  1. cantikkknyaaa.. mcm mana lah penjagaan bunga2 tu plak yer.. mst tabah tuan rumah ni. ehh tapi mst tukang kebun dia yg menjaga bunga2 ni kot.. hehehe mandai2 je Cik Jah ni kann ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....ya harus tukang kebun yg jaga...yg pasti tuan rumah tu mesti suri rumah sepenuh masa, pastu ada maid semua...dia jaga bunga je... :)

      Delete
  2. Subahanallah... cantik pulak akak tengok Noe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah tengok macam2 warna tu...mmg cantik

      Delete
  3. subhanallah

    kat mana ni, luar negara ye noe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kat luar negara Knor

      Delete
  4. Cantiknya. Mesti pemilik rumah ni rajin giler menanam dan menjaga bunga kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu sudah pasti fiza

      Delete
  5. alangkah indanya dpt rumah mcm ni..damai je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la sobri..tengok pun dah rasa damai

      Delete
  6. Mesti banyak nyamuk. Tapi cantek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....kena sembur ridset selalu la jawabnya...

      Delete
  7. Wahh.. sejuk mata memandag.. hilang tension2 hihii.. salam Rabu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Khir...hilang stress tengok bunga2 tu..

      Delete
  8. rumah noe ke!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...biar betul umah noe camni...

      Delete
  9. Bestnya..cantik..kakau lah kita boleh buat macam tu memang ngamlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cantik raudzah...boleh je tapi x leh nak update n3 n bw la...duduk mengadap bunga tu jer....hehehe

      Delete
  10. dah macam rumah taman..mmg kena rajin la..klu malas ta dpt bayang apa yg akan tumpang sama hidup kt pokok bunga tu.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe...mmg la kena rajin...mcm2 ada nanti kt dalam umah tu klu malas..

      Delete
  11. Unik menarik cantik & terbaik !

    ReplyDelete
  12. Cantikkk nya rumah ni Noe.... segar je mata tgk bunga2 tu....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cantik atie....bukan mata je rasa segar...hati n jiwa kita pun rasa segar :)

      Delete
  13. Cantik bila time kenbang....kalau time layu ?....hijau je kot...... mmg rajin sungguh pemilik rumah ni ....ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hijau la kut...hehehe...mmg rajin sangat ni...yg pasti bukan mcm noe la...kering je semua pokok... :)

      Delete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena