...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, April 08, 2014

Besan PM??

Salah satu perbualan antara Aya dan Bapak yang menarik perhation noe..

Aya: Bapak, macam mana kalau suami aya nanti anak Najib PM Malaysia tu... 
Bapak: Haaaa...Elok la tu...Aya kan orang BN..
Hehehehe...apa la yang ada dalam fikiran Aya tu yer...kecil2 dah nak tangkap anak PM...berbesan kan PM atau bekas PM la noe nanti...hehehehe

repond bapak pun spontan jer...sbb dia tahut anak dia penyokong BN...hahahaha...kecil2 dah ada parti weh .... bapak mesti angin jer ...

26 comments:

  1. budak budak zaman sekarang...maklumat dia dah dekat sama dengan orang tua tua... :D
    Kadang-kadang dorang sembang sama dorang pon pakai modal sembang orang tua hahaahahaha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah la wafa....mmg sebijik macam org tua...telinga diaorg dengar je apa yg dicakap...lepas tu diaorg keluarkan idea diaorg plak...hahahahaha

      Delete
  2. ha..ha.. yg ayat last tu x tahan..aya kan anak org bn..
    budak2 skrg memng cerdik
    digix3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...tapi mak bapak dia bukan BN...hahahahaha
      terima kasih sobri..

      Delete
    2. ha..ha.. bgus tu sis..anda telah buat pilihan yg bijak..
      yg ayah tu pandai berdouble meaning dgn ank.. ni mesti aya byak tgok iklam brim n gst kat tv he..he..
      digi n libress kak :P

      Delete
  3. Hahaa.. oklah tu.. impian yg baik juga Noe.. :) :)
    3 rakuten.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...impian cari suami kaya tu...

      Delete
  4. yelah dah mak2nya org bn..anaknya pun samalah..siap2lah..kenduri besar nti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha....dia ikut opah dia...opah dia dah basuh fikiran dia suruh sokong BN...hahaha...tu la...kena buat kenduri besar nanti ni...

      Delete
  5. huhuhu..
    angan2 besar tue..
    harap tercapai ler :)

    follower baru disini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe....kena ada plan tuk capai angan2 tu....

      terima kasih shark kay singgah sini

      Delete
  6. hahhaa.. amboi adik.. kecik2 nak jadi menantu Najib ye...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...tu la..kecil2 dh fikir bakal suami...

      Delete
  7. haha... comel... untung la die boleh berbesan ngan PM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...mmg untung la KN...bukan senang tu...

      Delete
  8. Baca sambil senyum..he..he

    ReplyDelete
  9. Hahhaha senyum simpul akak membacanya Noe... berbesan lah Noe dgn Rosmah Mansor nanti ye.. esok boleh Yaya mewarisi cincin 24 juta tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...noe akan pastikan cincin tu diwarisi... :)

      Delete
  10. amboi...kecik2 udah cite pasei laki... bebudak sekaghang ni kan... awok sengih jeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...itu ler...kecik dah duk fikir pasal suami...pening dengo

      Delete
  11. cerah masa depan tu ..
    cepat dapat title Datin ..
    he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha...uminya x dpt title Datin...anak pun jadi la...hehehe

      Delete
  12. haha...bagus tu Aya...cari je anak orang kaya senang hidup hahah...Tapi kena yg ada agama! Itu penting tau Aya...

    ReplyDelete
  13. hehehe....bab agama tu yg paling penting OKje...umi dia akan monitor

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena