...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, May 18, 2014

Selamat Berhujung Minggu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat berhujung minggu semua. Mesti korang sedang bersantai-santai bersama keluarga, tak pun mesti korang sibuk dengan kenduri kendara, tak pun korang pergi bercuti, tak pun korang balik kampung...Apa pun yang korang buat...semoga semuanya bergembira dan ceria selalu.

Ini sahaja merepek di pagi ahad. 

15 comments:

  1. Selamat berhujung minggu Noe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih raudzah sbb singgah sini

      Delete
  2. Whisper & KFC for you..

    ReplyDelete
  3. selamat berhujung minggu...saya balik rumah mertua hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira mcm balik kampung la tu KB

      Delete
  4. sy balik umah mertua aritu di seremban. mingu ni cam balik lg je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..rajinnya...mertua noe kat jelebu negeri sembilan...x jauh dari seremban..hehe

      Delete
  5. weekend ni sibuk jgk..
    Sabtu ada majlis ulang thn hospital, Ahad baru dpt lepak di rumah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo....busy la ni...nasib baik ahad leh lepak...

      Delete
  6. Kak Nanie duduk melepak kat umah je... Suami outstation x balik lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali sekala lepak bes gak tu KN...tp klu suami x ada...mesti rasa x bes kan

      Delete
  7. Sabtu & ahad saya penuh dgn jemputan kahwin.. perut sarat dgn nasi minyak smpai tak terlarat nak berblogwalking huhu..
    lagi2 whisper :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha....noe jemputan kawin start minggu depan...minggu depan leh gantung periuk belanga kuali...hehehe
      terima kasih khir

      Delete
  8. Banyaknya anggapan anggapan Noe tu....Yg pasti okje sebok membasuh baju selori Noe....hehe... Dahlah kurang panas Ahad lepas ...ambik masa 2 hari nk kering...huhu

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena