...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Saturday, May 10, 2014

Selamat Hari Lahir Alya Adina Yang Ke 8 Tahun

Assalamualaikum

Hari ini genap umur anak perempuan noe iaitu Alya Adina Binti Mohd Nazran yang ke 8 tahun. Dah besar rupanya anak noe ni....pantasnya masa berlalu. 

Hadiah awal-awal dah dapat...cuma nak potong kek jer...hari ini tak ada majlis potong kek...esok jer...sebab esok nak celebrate dengan sepupu dia di Port Dickson. Sepupu dia, Adam hari lahirnya esok, jadi kitaorg decide untuk celebrate sama-sama. 

Kawan Alya kat sini dah ada yang beli hadiah, nanti kena bagi kek pada diaorg. 

Semoga anak umi menjadi seorang yang solehah dan menjadi insan yang mulia dan berguna suatu hari nanti.


Kanak-kanak comel

cute kid

cute kid

cute kid

cute kid

cute kid

cute kid



13 comments:

  1. salam noe ..
    tengah membesar puteri noe ni ..
    umur2 mcm ni memang terhibur kita dengan keletah budak tu ..
    moga alya menjadi tiang bangsa dan negara nanti ..

    anak aby yg jee tu pun baru 2 hari lps besday dia ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aby..tul tu aby...banyak kerenah nya...mmg seronok melayan dia...insyaAllah aby..
      oo ye ke?? 8/5 la besday dia...happy belated birthday tuk jee..

      Delete
  2. Selamat Hari Lahir buat Alya... makin besar makin manis... Moga jadi anak yang solehah... Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih KN...InsyaAllah...

      Delete
  3. dah besar semakin cantik...happy birthday sayang..

    ReplyDelete
  4. Happy birthday Alya...

    ReplyDelete
  5. Comel dan cantik.

    Happy born day Alya Adina. Semoga membesar sebagai anak yg solehah.

    ReplyDelete
  6. Happy belated brithday.. semoga membesar menjadi insan yg berbakti kpd kedua ibu bapa & negara.. aamiin..
    3x promoted content Nuff.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...thanks uncle khir :)
      terima kasih khir :)

      Delete
  7. kejap je budak2 membesar kan....

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena