...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Wednesday, May 14, 2014

Terengganu Jadi Isu Panas Minggu Ini

Assalamualaikum & Salam Rabu Kepada Semua...

Hampir semua suratkhabar hari ini menceritakan tentang situasi yang berlaku di Terengganu...Apa la yang akan berlaku selepas ini??? 

Adakah DUN akan dibubarkan??
Adakah ketiga2 ADUN tersebut akan menyertai PAS?? PAS ada peluang untuk membentuk kerajaan

Apa-apa pun kita tunggu je la apa yang berlaku seterusnya....

Masa pemerintahan Najib ni....tak habis-habis dengan pilihanraya...bersambung-sambung jer...tak lama lagi pilihanraya untuk jawatan Ahli Parlimen Bukit Gelugor kemudian disusuli dengan Teluk Intan....selepas Teluk Intan, adakah Terengganu pula??

Orang-orang SPR banyak la kerja kena buat.

23 comments:

  1. dgr khbrnya terengganu masih lagi kekal kak,...tapi xtaulah...

    ReplyDelete
  2. tu laa...kecoh terengganu minggu ni kan....

    hope jgn le politik negera kite segenting negara yg bergolak diluar sane mcm mesir ke thailand tu...takut laaa....hope politik negara kite terkawal....rakyat2 kite kan berbudi bahasa orangnye heheheehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la lieya...tapi dah ok rasanya...

      Harap-harap jangan la jadi seperti negara2 lain...byk keburukan dari kebaikan,,

      Delete
  3. tu lah kan..mcm2 skit ms pemerintahan kali ni kan..harap sumanya dlm keadaan baik2 sj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah...back to normal dah rasanya...

      Delete
  4. sis setiap masa ada pilihanraya kat malaysia ni..........................................

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la sobri...seppanjang tahun...ada je

      Delete
  5. Tengah-tengah ekonomi meleset ni, macam-macam pilihanraya kecil yang perlu dijalankan. Haih. Pelik-pelik perangai orang politik ni. Masing-masing fikir tembolok sendiri je. Harga barang mahal, takda pun diorang nak perjuangkan macam diorang perjuangkan politik diri sendiri. Kalau ada perjuangkan harga barang mahal pun, suam-suam kuku je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu standard sylarius...mmg ada segolongan org politik yg mcm tu...fikir tuk diri sendiri jer..bukannya fikir tuk rakyat...

      Delete
  6. memang kecoh kan isu Terengganu ni Noe... sy pun terkejut...ada2 je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Atie...terkejut gak...tp dah ok rasanya

      Delete
  7. Dah settle katanya...he..he...

    ReplyDelete
  8. dunia2...khabarnya masuk kembali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la yg noe dengar...mcm2 org politik ni

      Delete
  9. hahaha.. macam2.. lepas tu boleh plak bat u turn.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah pha...dah buat u turn tu... :)

      Delete
  10. tak boleh kata apa geram memeh adaer.wahualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan...mcm2 org politik ni

      Delete
  11. DAh masuk umno balik. Politik...politik..

    ReplyDelete
  12. ntah apelah sandiwara dorang ni....

    ReplyDelete
  13. Mmg panas.. siap u-turn pulak bagai hmmm...

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena