...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, July 08, 2014

Anak Kena Gatal-Gatal

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tadi terima call dari pengetua sekolah Abang Ali, Ustazah Dewi Maslehah Md. Yusop. Ustazah beritahu Abang Ali kena gatal-gatal di telinga. Mula-mula di telinga tapi dah merebak ke pipi. Pihak sekolah dah bawa ke klinik tapi masih tak elok dan Ustazah beri cadangan untuk bawa Abang Ali jumpa pakar.

Itu hari, masa jumpa Abang Ali ada mengadu gatal-gatal di telinga, masa tu noe tengok macam merah biasa jer, noe pun cakap..agaknya ada serangga gigit..suruh dia cuci dengan dettol. Kesian Abang Ali...Umi ni memang..suka sangat ambil mudah....mesti Abang Ali tak selesa.

So petang atau malam ni kena meredah highway ke Teluk Intan, Perak. Harap perjalanan berjalan lancar.




33 comments:

  1. Kena tb2 ke Noe..
    harap okey ye

    ReplyDelete
  2. semoga Allah permudah urusan neo nanti ... insha Allah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas doa sis vee..alhamdulillah..semuanya lancar

      Delete
  3. moga dipermudahkan segalanya....:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah..semuanya lancar ikhwan

      Delete
  4. Adik2 ana ngan budak2 jagaan ana pun kene gak k.noe. Ana dah jumpe dgn pakar. Diorg cakap, tu alah kerana udara dah tak bersih tambahan pulak cuaca panas. Elok sapu krim fusidic asid. Nanti okey, insya-Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo...k.noe dh jumpa doktor..dah kasi krim..harap2 ok la..

      Delete
  5. sabar kak ..semoga cpat sembuh..hati2 brive

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah..alahan tak? ke gegata? Saya selalu kena dulu..lately dah kurang. Tapi kalau kena, tudia,.. 23 hr bru hilang. Satu badan pulak tu.. Hmm.. - stanzaku

    ReplyDelete
    Replies
    1. doktor kata alahan...gegata noe pun selalu kena dulu..sapu bedak sejuk je.....lamanya nak hilang??

      Delete
  7. moga sakit abg ali takde apa-apa yg serius. tak care otw ke teluk intan ye, noe & fmly...

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 x serius la KB...selamat sampai umah dah KB...terima kasih

      Delete
  8. Kak kenapa kena meredah sampai teluk intan. Akk dah pindah ke. Apa apa pun moga abg ali cepat sembuh. Kesian dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak duk asrama kt sana...tu yg kena g ambik dia...terima kasih ana

      Delete
  9. Moga Abang Ali ok2 aje yea Noe..

    ReplyDelete
  10. Bagaimana dgn keadaan abg ali skrg, dh dpt result?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah g jumpa doktor JM...dr kata alahan...tengok la 2/3 hari ni..

      Delete
  11. Replies
    1. Syukran jazilan Anies...

      Delete
  12. semoga segala urusan dipermudahkan.. hati2 yer.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih yana...alhamdulillah..selamat semuanya

      Delete
  13. mesti ada binatang yg kecik tu..bahaya juga entah apa namanya ,rasanya ada buat n3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 bukan berpunca dari binatang kecik tu la knor...

      Delete
  14. Moga segera sembuh ya ..

    ReplyDelete
  15. Siannya abg ali. Smoga cepat sembuh dan smoga perjalanan ke teluk intan dipermudahkan olehNYA. Take care.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih fiza..alhamdulillah...perjalanan lancar..

      Delete
  16. Klu gatal mmg tak tertahan... kesian... Harap abg Ali cepatlah sembuh... aamiin...

    ReplyDelete
  17. Okje pun suka gitu Noe....mcm ambik mudah jersian bebudakkan hehe

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena