...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Tuesday, February 28, 2017

Bubur Ayam Sedap

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sudah 2 hari noe asyik sarapan dengan bubur ayam dan teh. Nasib la bubur ayam ni sedap. Harganya RM5 (termasuk telur masin tu) dan teh pula RM1.50. Sebelum ini pun selalu juga sarapan dengan bubur ayam. 

Tapi malam tadi pun makan bubur ayam juga. Dah jadi addicted ke apa....asyik bubur ayam jer...

Apa2 pun semoga hari ini dan hari-hari seterusnya memberi keceriaan kepada kita semua.


Bubur Ayam Sedap

9 comments:

  1. kalau kena cara masaknya bubur biasa pun boleh jadi luar biasa sedapnya ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah anies...cukup ingredient nye...sedap sgt

      Delete
  2. tak suka sangat makan bubur sebab cepat rasa lapar kalau makan dia haha. tapi once in a while okay la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..bubur cepat hadamnya...tu sbb syed cepat lapar :)

      Delete
  3. Pakcik pun asyik makan bubur ayam aje sebab tengah batuk dan sakit tekak sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dah batuk dan sakit tekak...tak boleh nak makan sebarangan...elok la pakcik ambil bubur jer...moga pakcik cepat sembuh yer...

      Delete
  4. Kita pun suka bubur jugak Noe. Nak nak yg banyak lauk, lagilah suka hihi...

    Nampaknya dah hampir ketagih tu Noe hihi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg byk lauk tu...boleh cari kat kg baru Okje...malam pun ada...

      tu la...pagi tadi pun makan juga...hihihi

      Delete
  5. sy suka mkn bubur ๐Ÿ˜ dulu time blaja di mergong, lepas abis kelas jam 9.30 pagi, otw nak balik rumah mmg akan singgah beli bubur ayam 2 mangkuk + telur puyu ๐Ÿ˜˜

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena