...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, October 02, 2020

Join Death Race 2020 Undisputed

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Dah lama sangat rasanya tak membebel dalam ini. Kali ini saja nak kongsi aktiviti yang dah lama noe nak dibuat. Sepanjang bulan Oktober 2020 ini, noe akan berlari sampai Kejong. Niat sebenarnya adalah untuk mengeluarkan peluh di badan. Di samping itu kalau boleh nak membuang title mak dugong ni.... dah lama sangat nak buang title ni... tapi bukan senang nak buang title ni. Makanya kena pushkan diri ... join la Death Race 2020 Undisputed ni. Ada 3 kategori iaitu 100km, 200km dan 300km. Nak ambil kategori ini kena fikir kemampuan diri sendiri la...kalau setakat dah lama x bersukan tiba2 nak ambik 300km... mau pitam. Makanya ambil la yang paling rendah iaitu 100km. Itu pun mau demam rasanya. So bulan Oktober ini, target kena capai 100km. Jangan di tanya noe berada di mana sepanjang bulan Oktober ini. 

GOOD LUCK NOE!










4 comments:

  1. Anonymous10:07 AM

    setakat bawah 350km macam kl ke Jb, tu aku on je,tapi kalau hdiahnya cuma medal rm30 tak de wang tunai, tak berbaloi beb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..awak mesti hebat ini ... tengok individu punya intention kut .. kalau saya dgn niat tuk push diri tuk exercise .. medal tu x penting sgt pun..sbg tanda achievement je ..

      Delete
  2. bestnyaaa kite xde geng nak joinn

    ReplyDelete
  3. Pergh 300km!! Hebat sgguh!! Sy 100km pun belum tentu. Haha

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena