...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, March 07, 2013

Maggi Kari


Maggi

Dah pukul 1 pagi ni tiba2 teringin nak makan maggi...sukahati kau la noe nak makan apa...awal breakfast nya... Maggi Kari + Hotdog + Telur + Sayur Campur - hasilnya kat atas tu la...

Makan Jangan Tak Makan

20 comments:

  1. Wahhh. Sama dengan kak nurul ain. Dia pun masak megi jam 1pagi. Hihi

    ReplyDelete
  2. Assalam Noe.... Done follow

    Lalu ke makan maggie kul 1 pagi... kira sahur la ni

    ReplyDelete
  3. Baru mkn megi kul 12lebih 2hari lps setelah sekian lama tak mkn.. kemfunan! :P

    ReplyDelete
  4. waduh.. megi kari campur macam2 ni... tetiba teringin nak jugak...adeh

    ReplyDelete
  5. macam2 ada..mesti kenyang ni :)

    ReplyDelete
  6. Zaza tau Noe mmg dah biasa mkn waktu awal2 pagi kannn..
    sukati lah yer cik bedah kikiki

    ReplyDelete
  7. tak pernah lgi tmbh2 hotdog tu..boleh buat nanti..:)

    ReplyDelete
  8. Nina - dah follow blog nina..petua suh sihat tu nina..masuk je hari baru terus breakfast..hehehehe

    Mystorypic - thanks - lalu jer sbb lapar kan :)..kira camtu la..

    dekdaa - sedap kan???

    Norizan - apa lagi...pekena la sebungkus.. :)

    Tihara - Sah kenyang .. hehe

    Zaza - ci bedah ni mmg sukahati sangat2..di kala sunyi sepi..ku makan maggi :)

    Knor - leh le cuba...sedap je rasanya.. :)

    ReplyDelete
  9. salam noe ..
    maggi pun ok juga. klu ditambah2 sket dgn bahan2 yg lain sedap juga ..

    ReplyDelete
  10. tetiba terliur pulak nk makan meggi=))

    ReplyDelete
  11. pernah gak masak maggi kul 1 pagi, bila si Aisha tu merengek nak makan maggi. :) tapi dengan ummi dia sekali makan.. hehe,
    Best apa maggi, kalau kat asrama dulu, inilah makanan ruji biarlah orang kata tak elok ke apa ke..

    ReplyDelete
  12. alamak sedapnya! dah lama tak makan maggie kari...sy sllu tambah cili dan perah limau lg...nyum! sesekali makan mmg menyelerakan :)

    ReplyDelete
  13. bila dah lapar maggie pun jadilah...
    sedapnya...

    ReplyDelete
  14. amboi.. dapnyer.. minta sikit..:)

    ReplyDelete
  15. slm singgah bila sakit sedikit kebah. Tq atas doanyer ye

    ReplyDelete
  16. aby -> salam..sekali sekala ok la..klu hari2 org kata leh gugur rambut
    Aine -> apa lagi...pekena la
    MyFreeMinded -> kdg2 tu mmg rasa teringin sgt..kt asrama..dah buat mcm mamee jer..heheh
    Atie -> x pernah plak tambah cili n limau..idea baru ni
    Nur -> sekali sekala ok la..
    yana -> dah lunyai dalam perut..heheh
    KA -> kalau dah kebah sedikit - alhamdulillah

    ReplyDelete
  17. terliur la plok megi...nasib baik ade beli mamee kat Giant tadi...nak pergi masak jap...hihi;p

    ReplyDelete
  18. adeh... sedap juga nampaknya tu...

    ReplyDelete
  19. kalo sekali sekala mmg sedap nih.
    rs terliur la plak.haishh sabo cik ai sabo.hahahaha

    ReplyDelete
  20. Pinkycat -> hehehe..terpengaruh juga cik pinkycat...
    Nora -> mmg sedap..hehe
    Cik Ai -> Sekali Sakala ok la...hari2..jadi muka maggi nanti..

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena