...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Sunday, May 25, 2014

Nuffnang: CPUV Sanofi Lactacyd

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Tadi tengok dalam Nuffnang, ada CPUV untuk noe...ini merupakan CPUV pertama untuk tahun ini bagi blog noe ni....alhamdulillah...walaupun jeles tengok kawan-kawan yang berderet CPUV, dapat satu ni pun jadi lah...rezeki tu...

Terima kasih untuk Nuffnang dan Terima kasih untuk Sanofi Lactacyd, juga terima kasih buat kawan-kawan yang terjah ke blog noe ni..







18 comments:

  1. Assalammualaikum...alya,

    moga earning sentiasa bertambah utk blog nie... k

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam selim..
      terima kasih :)

      Delete
  2. Tak lame lg cpuv berderet la tu. Hehe. Sabo sikit je lg. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah ... masin la apa yg Ismi tulis tu.. :)

      Delete
  3. wah hebat tahniah sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih suri...hehehehe..hebat sesangat ke ni?? hehe

      Delete
  4. semoga blog ini sukses selalu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...

    2 X lactacyd for you...

    ReplyDelete
  6. tahniah ...rezeki tu cik noe...

    anyway cik noe.. tq sbb masih ke blog awok walopon awok jarang berblog baru2 ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih yob..

      sama2 yob...biasa la..kita faham...kadang2 noe pun camtu juga...masa sibuk..mmg susah la nak berblog

      Delete
  7. Alhamdulillah.. rezeki. Tahniah sis.. semoga sentiasa dimurahkan rezeki... aamiin
    3x lactacyd lagi.. :D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... Tahniah Noe...atie pun dapat CPUV ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atie...ooo tahniah tuk atie juga :)

      Delete
  9. Alhamdulilah.......rezeki masyukkkkkk kan Noe hehe....

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena