...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Thursday, July 26, 2012

Bila Sampai Office / Pejabat...

Bila sampai office pagi-pagi apa la yang korang buat dulu??? Kalau aku..

1. Buka laptop dan letak di docking station
2. keluarkan kunci laci dan segenggam/sebondol (ada ke perkataan ni..hehhe) pendrives, token & activekey (aku ikat kan sekali)
3. Lock kan laptop dan buka laci
4. On kan laptop..sampai screen windows keluar semua
5. Pastu Lock kan screen laptop
6. Jirus pokok bunga kecik kat meja aku 
7. Ambil/buat air untuk breakfast (aku x breakfast kat rumah)
8. Balik ke tempat duduk pastu on kan windows 

alyadina
9. Check Email,Calendar, Notes & Reminders - Tengok apa kerja- kerja yang masih pending dan yang mesti dibuat hari ini. Tapi sticker kuning pun ada kat monitor aku..senang nampak dan nak ingat
10. IM mesti on (yg ini auto login)
11. Sambil2 check email dan kerja-kerja tu buka la browser Mozilla
12. Mula-mula buka Gmail, pastu Harian Metro pastu The Star pastu utusan dan last sekali blog aku la...bukak serentak lak tu...hehehehe
13. Sambil-sambil breakfast (kalau bulan puasa ni...x ada la breakfast) baca la berita terkini untuk hari ini dan check personal email
14. Bila dah selesai breakfast...start la buat kerja...HAPPY WORKING

0 comments:

Post a Comment

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena