...H a n y a S e b u a h C a t a t a n P e r i b a d i...

Friday, November 02, 2012

Checklist / Senarai Barang Untuk Anak - Balik Kampung


Sambungan daripada checklist yang aku buat pada entry yang sebelum ni berkaitan dengan Senarai barang untuk balik kampung di sini aku senaraikan pula barang-barang untuk anak-anak aku iaitu Ali dan Alya. Di bawah ni antara barang-barang yang mesti aku bawa kalau nak balik kampung atau pergi jalan-jalan.


Alya:-

Items
Nos
Checked
Baju Kurung
Tshirts/Blouses
Track Suit
Jeans/Pants
Skirts
Panties
Tudung & Anak Tudung
Telekung
Towel
Medicines
Toiletries, Shampoo, toothbrush, toothpaste
Slippers & Sandals
Comb / Hair Accessories


Sweater

Ali:-

Items
Nos
Checked
Baju Melayu
Tshirts
Track Suit
Jeans/Slacks
Underwear
Songkok
Kain Pelikat
Belt
Towel
Medicines
Toiletries, Shampoo, toothbrush, toothpaste
Sweater
Comb & Cap


Slippers & Sandals
PSP & Books



Ini la tugas aku sebagai seorang umi untuk memastikan barang-barang supaya tidak tertinggal jika nak berjalan jauh. Nampak mudah tapi agak leceh dan letih la nak mengemas. List ni memang banyak membantu aku...maklum la dah meningkat usia ni...cepat je lupa..



2 comments:

  1. ko punya list lagi details dari aku...aku nak pakai konyer list lah yer...nak balik kg minggu depan...tak yah dah aku nak menulis apa nak bawah..tick2 aje guna list ni...

    ReplyDelete
  2. pakai la...utk dikongsi bersama...aku tau...ko sama jenis dengan aku...semua ada list...hehehe

    ReplyDelete

Segala Komen Dan Kritikan Amat Saya Hargai...Terima Kasih Kawan-Kawan..muuuaaahhhhh

© nOesuhaimi, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena